Kirjastorakennuksen nimikilpailun voittajat on arvottu

Pääpalkinto, gourmet-illallinen voittajalle seurueineen uudistetussa kirjastorakennuksessa, arvottiin kaikkien Lähde-nimeä ehdottaneiden kesken.

Voittajaksi arvottiin Katja Tani. Muut Lähde-nimeä ehdottaneet saivat palkinnoksi yliopistokauppa Sopin tuotteen. Koska kirjastorakennuksen uudeksi nimeksi päätettiin antaa Jyväskylän yliopiston kirjasto Lähde, myös kaikki Jyväskylän yliopiston kirjasto-nimeä ehdottaneet saivat palkinnoksi yliopistokauppa Sopin tuotteen. Lisäksi kaikkien nimikilpailun ensimmäiseen vaiheeseen osallistuneiden kesken arvotaan tuotepalkintoja kirjastorakennukseen tulevaan kahvilaan.

Voittajiin ollaan henkilökohtaisesti yhteydessä. Kiitos kaikille osallistumisesta ja onnittelut voittajille!

Lisätietoja:

www.jyu.fi/nimikilpailu