Opiskelutilaa JYU:n kampuksella

Kampuksen vapaat tietokoneet näet navi.jyu.fi-palvelusta ja kampuksen rakennusten aukioloajat täältä. Muistathan, että esimerkiksi juhlapyhät voivat vaikuttaa aukioloaikoihin.

Mattilanniemi, A-rakennus

Aulatilat ja ravintola Maija
Aulatilat ovat opiskelijoiden käytössä rakennuksen aukioloaikoina. Ravintola Maijan sali on auki rakennuksen aukioloaikojen mukaisesti ja on opiskelijoiden käytössä lounasajan ulkopuolella. Avoinna ma–to 7.30–20.00, pe 7.30–18.00 ja lauantaina kirjaston aukioloaikojen mukaisesti.

Ylistönrinne

Ylistönrinteen kirjasto (YK, 3. krs)
Kirjastossa ja sen tuloaulassa on opiskelu- ja ryhmätyöskentelytilaa. Aula on hieman eläväisempi, kirjaston puolella rauhallisempaa. Ylistönrinteen kirjastossa on useita työasemia opiskelijoiden käyttöön. Aukioloajat

Agora

Agoran tietokoneluokat ovat opiskelijoiden käytössä opetuksen ulkopuolisina aikoina. Avoinna ma-pe 7.30–20.00, la 8.00–16.00.

Seminaarinmäki

Fennicum
Rakennus on opiskelijoiden käytössä varattavia opetustiloja ja yliopistopapin huonetta lukuun ottamatta. Tiloissa yhteensä noin 40 tietokonetyöpistettä. Rakennuksessa on myös taukokeittiö. Avoinna ma-pe klo 7.30–20.00. HUOM! Aukioloajat laajentuvat lähiaikoina viikonloppuihin.

Päärakennus (C)
Aallon lukusali: Hiljaisen työskentelyn tilaa. Sekä työasemia että lukupaikkoja. Avoinna ma-pe klo 7.30–18.30.

Educa (D)
Tietokoneluokka: Opiskelijoiden käytössä aina kun ei ole varauksia. Avoinna ma–pe klo 7.30–16.30.

Liikunta (L)
Entinen kirjastotila on opiskelijoiden käytössä. Tarjolla hiljaista tilaa ja muutama ryhmätyötila. Avoinna ma–pe klo 7.30–20.00.

Lozzi
Ravintolasali on opiskelijoiden ryhmätyökäytössä lounasajan ulkopuolella. Avoinna ma–pe klo 7.30–18.00.

Ilokivi
Ravintolasalia voi käyttää opiskeluun aamuisin klo 9.00–10.30.

Kortepohja

Rentukka
Kortepohjan asukkaita palvelee Rentukassa kaksikin opiskelutilaa vuorokauden ja viikon ympäri.